Monday, June 8, 2009

SPONGEBOB

Aku tak heran lar kalau korang peminat setia Spongebob. Pastu korang sanggup beli anak patung Spongebob, key chain Spongebob, baju Spongebob, poster Spongebob, cawan Spongebob, alat tulis Spongebob, dan lain-lain lagi mengenai Spongebob. Aku memang tabik spring la kepada aweks-aweks yang di rumahnya ade koleksi Spongebob ni. Kalau boleh aweks-awek ni nak sangat patung Spongbob yang besar lembut pastu nak lagi best dihadiahi oleh boyfriend duorank plak. Cit!! Pigi daahh!!!

Aku ni bukan kata tak suke dengan Spongebob tu. Kartun dia pun aku layan. Nak kata fanatik tu takdela sangat. Just citer dia boleh buat aku ceria. Hehehehe.. Aku suke kat si Partick tu.. sebab dia sengal macam aku gak. Hahahah!! Pastu warna dia PINK.. Argghh!!! Bebalik pada cerita asal yang aku nak kongsi ni..
...........................................
Aku dengan previous punyer previous punye lagi 12 previous punye aweks suke gile dengan si Spongebob ni. Jadi dia tahu aku minat dengan Patrick. So dia hadiahkan lar kat aku patung Patrick setinggi lutut aku ni. Aku pun seronok giler la. Bercakap aku sorang-sorang dengan si Patrick tu beb. Hahahaha!!! Yang buat aku potong stim dalam keseronokan aku tersebut, dia mintak plak aku hadiahkan dia patung Spongebob yang besar kalau boleh nak besar dari kawan-kawan dia.. Adeii!! kire tak ikhlas la hadiahkan Patrick tu. Rupanya nak balasan gak. Hmm!! Aku pun ape lagi dah mati akal la. Duit pun takde. Nak kopak tabung, tabung pun tak pernah wujud dari sekolah rendah lagi. Huhuhu!! Kalau tgk dalam bank . Hehehehehe!!! Maklumla patung Spongebob yang besar atas sikit dari lutut aku ni pun dah berapa hengget. Adoiyai.. ini kes naya ni..

Nak di jadikan jalan cerita yang tragis labih menyayat hati menusuk kalbu dihujung candu.. aku pun berfikir sepanjang hari tanpa menghiraukan perasaan member-member rapatku yang memerluku ketika aku amat diperlukan di situ...Hmmm...!!! Makan tak kenyang, tido tak cukup, mandi tak bershampoo. Aku puyau punya puyau la memikirkan soal hati dan perasaan si aweks aku tu. Kalau aku tak kasi patung Spongebob nanti merajuk pulak. Lepas merajuk cari boyprend lain plak. Huhuhu!! Terpangku mangku sangku bangku aku dowh.... Atas berkat doa kucing-kucing aku yang aku belai, tetiba ter mentol di atas kepala hotak aku ni yang berjaya mengatasi masalah serabut pasir riyau aku ni. Hehehe!!

Dengan modal yang kecik sebanyak 20 hengget aku berjaya menghadiahkan aweks aku patung Spongebob. Lebih besar daripada kedai kat Times Square tu. Limited edition plak tu. Bak kata type R la.. Susah nak dapat. Tambahan Patung Spongbob tu nampak seperti real..
Pagi-pagi aku dah terpacak depan rumah si aweks ku tu.. dengan muka senyum tahap bangga yang amat dahsyat.. ego tinggi melangit sengit..hensem jangan cakap la macam David Beckham.. hehehe!! aku hadiahkan Spongebob kepada dia.. (bla..bla...bla..bla..bla..).

Pada tengah hari terik tu aku dan dia telah di isytiharkan putus(break off larr).. aku pun blah dengan sayup hati melinang air mata..Kehenseman aku dari David Beckham berubah ke Accapan.. berjalan pulang sambil memikirkan soal gaji hujung bulan. Huhuhu!! Huhuhu!!!
Patung yang aku beri pada si dia tu.. dibiarkan di luar rumah..(dibuang) Entah kenapa??

...............................Akhirnya..!!!!



Gambar ini sekadar hiasan..

Aku kah yang menjadikannya S.E.N.G.A.L..???
Sorry beb kalau cerita aku ni tergantung sebab............ huhuhuhu!!!
Ini kisah realiti hidup ku.

No comments:

Post a Comment