Thursday, July 16, 2009

Jom bercuti. Destinasi seterusnya.. LANGKAWI

Apa plan??
Bila sebut pasal berkelah, bercuti, beriadah, aku mulala excited. Maklum la aku ni pantang orang ajak pergi bercuti, aku ikut jer. Hehehe.. tapi masalah duit la yang jadi punca aku tak jadi pergi. Huuhuhu.. Siot betul!! Aku memang nak sangat berjalan keluar dari K.L ni. Bebudak ajak gi Langkawi.. bestnye.

Aku teringin sangat nak pergi Langkawi. Seumur hidup aku tak pernah gi Langkawi. Member2 aku yang pernah pergi asyik cerita jer keseronokan kat sana. Sampai ade yang nak pergi lagi tuuu.. Ape yang ade kat sane tak tau la. Berbulu gak telinga aku ni mendengar citer huha huha duorang. La ni aku nekad aku nak simpan duit gaji bulanan aku ni yang tak seberapa untuk gi Langkawi dengan duorang Hahaha.. Aku nak gi la dgn .................... Hehehehe. Entah gi tah tidak.

.......................................................................................................................
Previous.
Sebelum ni aku pernah bercuti dengan member-member aku gi berkelah mandi sungai kat Lata Perahu, Kangsar. Tempat dia boleh di kategori best la. Disebabkan time tu lepas hujan, jadi agak keruh sikit la air kat situ. Huhuhu. Tapi kiteorang redah jer.. Heheh.. Yang bestnye aku jadi superman tu.. Hahaha.. Ade yang jadi boye. hahah.. Main boye-boye.. macam budak kecik pulak.. Padahal memang duorang sume tu "boye".

Aku tak tau la nak citer panjang-panjang pasal keseronokan kat Lata perahu tu.. korang tengokla sendiri betapa seronoknya kiteorang kat sane.. Hahaha..
Yang penting lepas raya ni aku nak gi Langkawi.. Sape2 nak ikut hello2 la aku yee...!!

Inila yang aku maksudkan main boye-boye.. Hahaha


Langkawi here i come.. tunggu...!!!!!!!!!
Kumpul duit raya banyak2.. sape nak ikut di alu-alukan..
Akhirnya...

4 comments:

  1. wei...simpan duit g universal studio la..

    ReplyDelete
  2. Universal studio tahun depan la
    aku nak gi langkawi dulu ni..

    ReplyDelete
  3. boye "betul". Jinak sebab ade pawang..

    ReplyDelete