Sunday, May 24, 2009

Kisah Malam Ku Tak Menentu.


"Sengal"
Adoiyai.. Tak mampu lagi aku nak menghayati kesunyian malam nak ke subuh ni. Letih aku mengelamun panjang. Nak tido tak boleh nak berjaga pun tak boleh. Mata dah"cepet". Nak buat ape pun aku x tau la. Ikutkan hati nak jer ajak polan-polan gi jamming tengah-tengah malam buta ni. Arghh.. confirm la duorank tu sume dah bantai "zZZZzZ!!!!" Kalau aku nak sambung mengelamun dah takde sumber. Sume babak lamunan aku la heronya. Aku dah bosan dengan jalan citer yang sama plak tu. Ayik menang jer. Hahaha!!

"Bukak laptop la surf internet"
www.myspace.com- sudah
www.tagged.com - sudah
www.facebook.com - sudah
www.mudah.my - sudah
www.youtube.com - sudah
www... www.. www... Arrrr -SUDAH!!

Adehh!! jari dah taip www... Otak aku plak dah mcm nak kene restart balik ni. Arghh!!Mati akal la plak. Huhuhu!!! Click icon Yahoo Messenger.. Hahaha!! Sume invisible. Kalau ade yang on9 bley la aku BUZZ!! Mata aku semakin "cepet". Otak aku semakin lembab, RAM cikai memang macam ni la. DDR cap ayam kot. " Huhuhu!!
Kepala aku mula bergoyang kiri ke kanan. Kanan ke kiri. Depan ke belakang. Belakang ke depan.
Diulangi beberapa kali dalam rentak yang sama. Terhangguk 2 hingga 5 kali. Tersentap apetah lagi. Tak terdaya mata aku ni nak menahan dari pejaman.
Ini maknanya aku...


"zzzZZzzzzz..ZZZZZZzz.. KroooOOKKKK" Akhirnya..

No comments:

Post a Comment