Monday, May 25, 2009

...ON DIET...

"Nekad"
ArgghhHH!!! Takde sape pun yang tahu begitu tersiksanya aku menahan kelaparan yang membuak2 di keroncong perut babat ku ini. KruuKKK.. KruuiikK.. KrooKK.. Bunyi perut ku ini seolah-olah ade Party Knight Castle di dalamnya. Getaran di setiap ruang perut ku ini membuatkan tubuh badan ku ini manggigil kelemahan. Huhuhuh.. Gigil siot!!! Dari pagi tadi sampai ke petang aku menahan lapar. Semalamnye aku cuma makan ngam-ngam baki 2 keping roti Chocolate Rising dgn air suam jer. Aku buat itu tak kena.. aku buat ini pun tak kena. Aku tengok tv, tv tengok aku. Aku tengok kucing, kucing tak tengok aku pun. Siot!! Tetiba aku ternampak satu bungkusan di atas meja telefon membuat aku aggresif dan ingin tahu.
Haa!! nasib baik aku jumpa asam boi. Entah bile punye pun aku tau la. Dapat gak aku alas perut ku ni. Fuh!! nikmatnye.. kemasam masinan asam boi aku hayati dengan gigtan satu persatu.
Sambil tu aku eksyen la dengan kucing-kucing aku.. hahahah!!!

Tapi sampai bile aku boleh bertahan? Entahla. Dalam wallet aku ade 4 ringgit jer. Aku ingat gaji masuk hari ni. Hampeh.. Nampak gayanye roti canai 2 keping dengan air suam je la malam ni. Huhuhu.. Nak loan dengan polan2.. Entah ade duit ker tak duorank tu.. Takpela..
Mungkin esok dah gaji. Positif 100%. Hehhehe. Kalau tak masuk gak, aku puasa la. Ganti puasa2 yang lepas. Huhuhu.. Dalam masa yang sama boleh gak aku diet. Ya DIET!!!!


Persoalan di fikiran aku: Macam mane rupe agaknye yerk kalau aku kurus?? Hurmm??.... Akhirnya.

No comments:

Post a Comment